Benim ilk doğumum suni sancı ile oldu 41+1 de 2 cm açıklık 38 den itibaren vardı ama sancı Nisan hicbisey gelmedi nst de de sancı yoktu hafta ilerlediği için sancı verdiler 12 saat sonunda doğurmuştum tabi herkesin farklı oluyor daha kısa sürende oluyor ama benimki zor oldu Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza insallah ne kadar acı çekerseniz çekin sonu çok güzel oluyor bebisi kucağınıza alınca aklınıza bile gelmiyor çektiğiniz agrilar