Mrsfly Kızlar, bu hamilelikte acaib meyveye düştüm ya türlü türlüsü sabah akşam verseler yerim. Haftaya şeker yükleme testi var valla fruktozdan korkuyorum ama kendimi de tutamıyorum, benim gibi meyveye düşenler var mı?
Biyologannee Mrsfly 🙋🏻♀️ 😅 bı kavun yiyorum tek başıma. Ardından ¾ tane nektarı şeftali ne varsa 😅😅 ilk 3 ay mide bulantısı dan bişey yiyemeyip 5 kg verdim. Doktorum o yzuden ye bişey olmaz zayifsin dedi 😅😅
Gulsahim Mrsfly karpuz kavun şeftali eriiikkk özellikle çilek kara dut hepsini aynı anda yediğim de olduuu ayrı ayrı dibine kadar da 🤗😁😁😁 100 kg olmazsam iyidir
Rwerdst Mrsfly dün artık meyve yemekten kustum 🫤 bir de ablam (görümcem) falan vardı allahım ablam çıkardı da durdu. Kendimi de durduramıyorum tabi 😂😂 sabah uyanınca ve ara öğünler dışında bir dünya yedim. Gece de 3 kere daha yedim. Sonra kustum artık😂😂😂 eşim eve tüm meyveleri almış valla yemekten bir hal oldum😂
Kubrakarahan Biyologannee bende senim gibiyiö bebişin kilosu iki hafta önden cıktı kavun karpuz yasak erik ve salatalık sınırsız sadece
Mrsfly Biyologannee bende ilk 3 ay kilo vermedim ama kilo da almadım bulantıdan bende sana yakınım, yeşil erik, kavun, kayısı ne buluyorsam 🤣🤣 şu an 23. Haftada +3kg dayım
Mrsfly Kubrakarahan ayyy benimde üst sınırda çıktı su perinatolog öle dedi ama kendi doktorum cok sıkıntı etmedi, haftaya şeker yükleme testim var. Bende ondan korkuyorum işte ama dururamıyorum da meyve yemeyiiii..
papatyaseveranne Benimde bu ay suyum fazla çıktı. Tatlı çok yemiyorum ama meyveye acayip düşüyordum. Doktor meyvenin şekerinden de olur dedi. Fazlası hiç masum değil kızlar aman dikkat
Mrsfly papatyaseveranne evet fruktoz yapıor benim suyumda detaylıda üst sınırda cıktı haftaya şeker yükleme testi var kendi doktorum çok sorun görmedi şimdilik bakalım. Ama bi yanfan da diyorummmm ya şeker varsaaa yeme meyveee ama bi yanımda duramıyor çok güzel geliyor
Mrsfly Daisy0000 ay keşke karpuz olsa, ben karpuz hiç sevmem ben kavun ve yeşil eriğe sardım deli gibi..
Mrsfly Rwerdst aslında gece yememek lazımmış meyveyi hiç faydası yokmuş. Ama işte insan dayanamıyor. Ahahhaha geçmiş olsun canım. En azından gündüzlere al porsiyonlarınıı
Mrsfly Biyologannee eh bişi olmaz canım gayet iimiş bak kilon. Şeker yükleme testi de temizse ye boşver 🤣 bende şimdi şeker testine kadar korkcam test temiz çıkarsa yaz boyunca meyveye devam 😂😂
Mrsfly Mdf17 kiraz henüz çok cazip gelmedi bana bu taraflarda normalde çok severim ama markette denk geldiklerim henüz çok iç acıcı değildi ama onu daaa merakla bekliyorummmm 😂
Crocus20 Mdf17 şu 2 haftadır bende öyle kiraza sardım. Portakal,karpuz,kavun,elma,şeftali,çilek,kayısı filan baya yiyorum ama kiraz varsa direk ona atlıyorum.cinsiyeti belli mi sizin?
Elifeski22 Mrsfly bende öyleyim önce muz felan yerdim artık eşim ve annem sağolsun çeşit çeşit meyve getiriyorlar 😄 hangi birini yiyeceğimi şaşırıyorum hepsini yiyorum bende 6-7 kg aldım bende 🥰 yarın şeker yükleme testim var bakalım nasıl geçecek 😊
Mrsfly Elifeski22 ayyyy hadi hayırlısı canım ii sonuçlar çıkar inşallah. Bana muz yasak zaten kabızlıkla başım dertte 😅