Dogan-ca29 Merhaba hanımlar… Doğacak bebeğimize Çağan ismini koymak istiyoruz. İsmin kişilik üzerindeki etkisine acayip inanıyorum. Çağan isminde birini tanıyor musunuz? Yorumlarınızı bekliyoruumm 🤗😇
beyzzsenturkk Dogan-ca29 lisede vardı bir tanıdığım erkek adı çağan yani cok yerinde durmayan haylaz bişeydi ama hepsi aynı olmaz bence aradan yıllar geçmiş tabi şu an nasıldır bilemem o zamanlar cok fena bişeydi 😂
Mavisim3457 Dogan-ca29 Benim orta okula kadar bir arkadaşım vardı Adı ÇAĞHAN Dı. 😜 Okulda başarılıydı ama erkek çocuğu yaramazdı başlarda yaş ilerledikçe duruldu başkada hatırlamıyorum 😜
miniskesi Dogan-ca29 okulda öğrencilerim var bu yıl iki tane. biraz haylaz ama saygılı ve akıllı çocuklar :) isim de bence çok güzel. sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Dogan-ca29 beyzzsenturkk eyvahlar 😄 ya şu dönemde sakın erkek çocuğu yok ki azıcık çekeceğiz galiba… Sağlıkla gelsinde razıyım yaa🥰
Gizemb41 Benim fen lisesinde öğrencim var, oldukça saygılı, güler yüzlü bir çocuk arkadaşları ve öğretmenleri tarafından seviliyor
Denizyadaaras Dogan-ca29 evet tanıyorum. Daha yeni öğretmen öldü ataması yapıldı. Çok başarılı, uysal saygılı bir çocuk ☺️
Ozgeccc- Dogan-ca29 evet kuzenimin oğlu çağan çok akıllı çok tatlı her dediğine gülünen birazdan fazla yemek düşkünü birisi 🤗