esraEb benimde ilk gebeliğim aynı senin gibiydim bende ilk 5 ay boyunca aman aman biri bişey dese olumsuz hemen altından binlerce anlam çıkarır kafamda kurar kendini korkutuyodum hatta ilk ay hep ağlıyodum sanki düşük yapicam ben diyordum eşime hep ağlıyodum sonra ilk iki muayneden sonra içim rahatladi herşey yolundaydı düşün yani ben kendi kafamda kuruyordum sanki bebegim sağlıklı değildi gibi hissediyordum piskolojikmen ite kaka 34 u gördüm çok sukur sancılar yavaştan başlıyor benim artık bakalım inşallah sağ sağlim erken olmadan waktinde gelir kızımi