Ajftjbdr7jjfdshj Papatyaaam Amin inşallah Rabbım hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bu haftalar böyle ağrılar oluyor sanırım hepimiznki aynı, 😀
ElifKarata Ajftjbdr7jjfdshj 4+6 🥰 8 inde randevum var bakalm inşallah kese bebek görülür. Dün tahlil yaptirdim beta 1423 çıktı.
Ajftjbdr7jjfdshj ElifKarata bu bthcg sağlık ocaklarında farklı hastanelerde farklı cikio sanırım demi değer olarak yani
Sevgigarhan0105 Ajftjbdr7jjfdshj @“Ajftjbdr7jjfdshj” Ajftjbdr7jjfdshj bel ağrısı çok fazlaydı o hafifledi şuan karnımın altına birden bazen sancı gibi kramp girip ağrı oluyo
Nazooo- Merhaba kızlar bende yeni öğrendim gebeliğimii çok şükür kii. Benim de oluyor kramplarım ara ara sımsıkı tutunsunlar 🙏