Deletedmom_116 Busrabulduk- Ya şöyle anlatayım kuzu Sabah çok kişi erken gidiyo Ben 6 buçuk civarı gidiyorum Siramatigin oraya isim yaziyoliyo sıraya göre Aliniyo ilk yirmiye denk gelirsen şanslısın en geç 9 9 bucugu bilmiyo görünme saatin
Deletedmom_116 Busrabulduk- bilgilerini soyluyo gayet ilgili ama resim konusunu bilmiyorum ben son zamanımda olunca hiç istemedim gorunmuyo yüzü 😁
Deletedmom_116 Sacmalama_engiinn Giz buldum sonunda 😁🤣İki üçtür Özleme gidiyorum hoşuma gitti Ben geçen acılı ayağa kaldırdı 🤣
Sacmalama_engiinn Deletedmom_116 bu doktorlar sadece bana mı iyi denk geliyor ya hdjdsj bide nur gözdenin erkek asistanı vardı adını bilmiyom oda çok ilgiliydi
Sacmalama_engiinn Busrabulduk- evet seyit Ahmet Varol dan randevu aldım oda iyidi deytalıydan sonra uzun uzun konuştuk hersyi anlattı
Deletedmom_116 Sacmalama_engiinn O asistan Tüp bebek inin asistanı aslen🤣Ben erkek istemeyince gitmedim ona nur gozdeyide gorebilemedim malesef kendisi saklaniyo🤣🤣🤣
Sacmalama_engiinn Deletedmom_116 zaten kendisi piyasada yok asistanı bakıyor ilk hamile kaldığımda her 10 güne bi farklı doktora gittim hepsini denedim en son hangisi hoşuma gittiyse ona gittim hamileliğim boyunca hdjssks
Busrabulduk- Sacmalama_engiinn detaylıya nasıl randevu alacağız önce kendi doktoromuz mu muayene edecek