Cambardak__ Eşime varikosel tanısı kondu, ameliyat olacak, sperm sayısı düşükmüş bu ay yumurtlama günü ilişkiye girdik sizce tutmuş olabilir mi? 8 gün oldu mide yanmam ve göğüslerim dokununca hassaslasiyor
Marsmelow Cambardak__ eşim ameliyattan 3 ay sonra test verdi değerleri düzelmişti. Çok araştırdık aşırı strese girdik ama inanın çözümü tedavisi var. Burda birçok arkadaş eşinin ameliyatından sonra hamile kaldı.
Seyma5050 Cambardak__ benim eşimdede var ama sperm sayısı normal çıktı gebe de kalmıştım.Doktor ameliyat olabilirsin hamile kalmam için kesin olması gerekiyor demedi
Gamzerstoglu Cambardak__ benim eşim askerde varikosel ameliyatı oldu üzerinden 3 sene geçti evlilik çocuk yapmama durumu vs derken korunmalı bıraktığımın 1.ayında hamile kaldım çok üzerine düşünmeyin rahat olun
Htc- Canım kuzenimin eşi ameliyat oldu aynı sebepten ameliyattan kısa bir süre sonra hamile kaldı şu an 18 haftalık hamile inşallah seninde olmustur
Cambardak__ Htc- inşallah olur benimde bir hafta sonra ameliyat olcak 1 ay ilişki yasakmış sonrasinda yavas yavaş spermler duzelcekmis 😔 sperm sayısı 4 milyonmuş
Htc- Cambardak__ içini ferah tut psikoloji bu durumda çok önemli özellikle de eşine çok destek ol bende şu an hamileyim ve her gün dileyen isteyenler için dua ediyorum rabbim en kısa zamanda yüzünüzü güldürsün 😇🙏
umutlubianneadayi Cambardak__ bizde özel hastaneye gitmiştik kesinlikle varikosel olması gerekiyo dedi doktor hatta 14 bin dediler fiyatını da ama sigarayi birak demisti doktor hemen birakti çünkü o da etkiliyo sperm sayısını esim ben bi tane doktora bağlı kalmak istemiyorum başka doktora da gitmek istiyorum dedi sonra bulunduğumuz şehirde devlet hastanesine gittik gayet iyi sonuçlar dedi ameliyata gerek yok bu sonuçlara göre hamile kalabilirsiniz demişti ama her ihtimale karşı 3 ay sonra tekrar gelin yine bakalim demisti ve 3 ay sonra yine gittik yine iyi çıktı sigarayı bıraktığı için mi iyi çıktı yoksa gercekten ameliyatlik bisey yok mu bilmiyorum adete son 2 gün bekliyoruz
Seyma5050 umutlubianneadayi belirtin varmı test yaptın mı hiç benimde adete 2 gün kaldı bugün yaptım negatif çıktı
Merve10 Benim eşimde oldu ama değerleri bir düzeliyor bir bozuluyordu 1 yıl içinde olmayınca tüp bebek yaptırdım
Bendenizanne Cambardak__ eşim ameliyat olduktan 1 yıl sonra hamile kaldım doktorumuzun tahmini de bu yöndeydi oğlum 3 yaşında çok şükür ikinci bebeğimizi bekliyoruz şuan
umutlubianneadayi Seyma5050 göğüs hassasiyetim var halsizlik var bi de sağ kasığımda iğne batması gibi ağrı oluyo canım
Merve10 aycicegi22 27 haftalık hamileyim. Tüp bebekte sprem sayısının önemi yok sadece belli bir şeye bakıyorlar yanlış hatırlamıyorsam hareketlilok kısmına. Hatta hiç sprem yokken bile bir ameliyat yöntemi ile sprem üretiliyor. Yaptırmayı düşünüyorsaniz ertelemeyin boşuna zaman kaybı ben keşke daha önce yaptırsaydm dedm. Hu arada ikinci gebeliği düşünürken çıktı varikosel
Seyma5050 umutlubianneadayi bende bel ağrısı var bazen kasıkta ağrım oluyor ama adet olacakmışım gibi hissediyorum çünkü önceki gebeliğimde hiç belirti yaşamamıştım ben :(
umutlubianneadayi Seyma5050 her gebelikte aynı belirtiler olacak diye bisey yok bence insandan insana değiştiği gibi 2 si farklı olabilir inşallah hakkımızda hayırlısı olsun Rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🤲🏻
Seyma5050 umutlubianneadayi inşAllah canım benim teşekkür ederim moralin için çok sağol umarım dediğin gibidir buna çok ihtiyacım var 😔
umutlubianneadayi Seyma5050 hiç üzülme canım herşey Allah’tan vermiyosa vardır bi bildiği biz istiyoruz ama hayırlı olanı verecek olan Allah rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊
Sareeee Cambardak__ ben eşim amelyat olduktan 4 yil sonra hamile kaldim oglum 3 bucuk yasinda 2. Bebisime hamileyim yeni ogrendim canm ins sende guzel haberler alisin