Sevgili hemşire anneler size bir sorum olacak benim ilk gebeliğim ve tecrübesizliğim yüzünden sık girdim ultrasona soru sormaya da gitsem ultrasona aldılar beni hatta bazıları kalp atışını dinletti kaç kez istemediğim halde sormadan. Bu arada öğretmenim tek boş günüm pazartesi idi ve borçlar yüzünden özele gidemedim başlarda gittim o kadar devlette de gittiğimde aynı doktor denk gelmedi bir ara hastanede yattım beş gün kadar idrarda protein ve tansiyon yüzünden sık ultrasona girmek bebeğe zarar verir mi doktorun biri otizm vs dedi çok endişe ediyorum bunu takmaktan tansiyon fırladı zaten sizleri bjr arada görmüşken sormak istedim 😔