Yenihamiss96 Arkadaşlar hemşire hamile arkadaşlar kaç aylıksınız hangi bölümde çalışıyorsunuz ben 25 haftalık oldum acilde gündüz mesaisi çalışıyorum
YesimAykut Yenihamiss96 merhaba ben de hemşireyim raporluyum şuanda çalışmıyorum 6 artı 1 haftalık olduk ama kese boş gibi dedi bugün doktor üzgünüm şuan, senin normal mi bebeğin canım🙂
Hnd3535 Yenihamiss96 bende hemşireyim tüp bebek ile hamileyim. Bir önceki bebeğimde çalıştım cok pişmanım erken doğum yaptım malasef yaşamadı 😥 şimdi de biraz çalışmaya başladım ama kanamalarım oldu rapor verdi. Heyet raporu istiyorum bakalım alabilecek miyim
Yenihamiss96 Hnd3535 devlete mi gidiyorsunuz özel hastaneye mi devlet hastanesindeki doktorlar çok rapor vermiyor maalesef
YesimAykut Hnd3535 içinde bebeği göremedi doktor, haftaya gel dedi bakalım hayırlısı 🙂 içimi ferah tutuyorum
Novamomy Bende hemşireyim genel cerrahi de çalışıyordum riskli gebelik ve tüp bebek olduğu için ücretsiz izindeyim .26haftalık olucaz inşallah 🙏🏻
Yenihamiss96 Novamomy benımde erken doğum riskim var en iyisi ücretsiz izin almanız olmuş benım maddi durumum el vermiyor malesef
bzey Ben de hemşireyim . Hamile olduğunu söyledikten Sonra daha rahat bi birime almaları gerekir seni. Nerenin acili bilmiyorum ama yoğunsa uygun değil .
Hnd3535 bzey nerde oyle yönetim 🙂 keske öyle hep insaflı olsalar. Bizi ancak bizler vuruyoruz. Bir önceki hamileliğimde cok uyumak istiyor diye beni şikayet etmişlerdi. Progestan alıyordum oda uyku yapıyordu sersem gibi ediyordu. Meğer vajinal alabiliyormuşum ben ağızdan içiyordum o yüzden oluyormuş e bide hamilelik gelince üstüne
Elenor17 Ben de hemşireyim. 18 hafta 3.basamak yogun bakımda calıstım.Sonrasında genel cerrahiye verdiler ama orası da hareketli bir servisti cok yoruluyordum.29.haftamda tayinim cıktı.Gittigim yerde kan almada calıstım 35te de ayrıldım
ayisigi12 Hnd3535 merhaba bende 10 haftalık gebeyim. Progestanı sadece geceleri kullanıp yatıyordum ama kanamam olunca günde iki defa kullanmam gerekti. Gündüz kullanıyorum ama ilaç prospektüsünde ağızdan alınıyor diyor. Gündüz de alınca çok yorgunluk yapıyor. Progestan 200 mg olan var bende. Fitil olarak kullanabiliyor muyum
Hnd3535 Novamomy hamile iken alınanı duymadım ama doğumdan sonra 2yıla kadar ücretsiz izin alınıyor evet. Öncesinde küçük cocgu fln mı vardı ki o sürede ücretsiz izinde flnmıydı
aneoluyorum- Bende hemşireyim 23 haftalık olucaz genel cerrahi de çalışıyorum yoğun bi servis şu anlık nöbet usulü haftaya mesaiye geçicem ne zaman ayrılmayı düşünüyorsun ben şuan için bi sıkıntı çıkmazsa sonuna kadar çalışmayı düşünüyorum
YesimAykut ayisigi12 evet canım bende kullanıyorum hem ağızdan hem fitil olarak kanaman olmayınca fitil gibi vajinal uygula dedi doktor inşallah kavuşuruz bebeklerimize
Hnd3535 ayisigi12 kanamanız varsa ağızdan almayı öneriyorlar. Ama kanamanız az veya yoksa vajinal fitil almanız çok daha yararlı olacaktır. Ağızdan alınca mide bulantısı baş dönmesi sersemlik fln yapıyor. Vajinal en güvenilir yol anlıcağınız. En az 30 dk uzanın. İlacın fazlası akıyor çünkü dışındaki kapsül erimiyor onuda dışarı atıyor çamaşırınız batabilir yapış yapış oluyor. Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah
Nsenaa28 Bende hemşireyim 24+5 haftalık hamileyim özel hastanede çalışıyorum. Şuan 8.30-17.30 mesaisine verdiler. Nöbet’e kalmıyorum, mola saatlerim de sıkıntı oluyor gün içerisinde dinlenme fırsatım olmuyor.
Hnd3535 Yenihamiss96 devlet 10 güne kadar verdi bakalım şimdilik. Doktorum özel de daha cars gideceğim inşallah heyet alabilirim