Zuleyhasc Yani doktorum şuanda bi sıkıntı yok dedi bel ağrısı regl ağrısı gibi ağrılar vs bunlar son haftalarda artık normal şeyler dedi, bol bol su iç ve dinlen kendini yorma dedi. Kan değerlerime baktı kansızlık var hafif dedi vitaminleri kullanmaya devam ve bol su iç dedi. Benden haberler böyle
Birerkekbirkizannesi Echngr ben de yarın 34 oluyorum, her ayağa kalkışımda kasılıyor karnım, gece sağa sola dönerken acıyla uyanıyorum, sürekli akıntı var, doktor normal diyor🤷🏻♀️ suyum gelmediği sürece gitmeme gerek yokmuş. Ağrılar çok yoruyor artık 🥹🥹
Echngr Birerkekbirkizannesi benim normal kontrolüm yarın birde son 4 gitmemde vajinal ultrasona da girdim hep rahim ağzı kısalması vardı bende kontrol ediyordu her gitmemde şuan bir sorun yok galiba ama yarın ne der bilmiyorum artık
Birerkekbirkizannesi Echngr inşallah erken doğurmayız, çok korkuyorum bu durumdan. Ben de geçen hafta acile ağrıyla gittim ama sancı çıkmadı. Serum yedim geldim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ bu ağrılar normalse doğum sancısı nasıl kimbilir. İlk çocuğumda hiç sancım olmadan 40 haftalık sezaryen olmuştum. Bu sefer çok hamileyim😂
Echngr Birerkekbirkizannesi hahaha çok hamile demek sevdim bunu bende çok hamileyim karnımın ağrısı hafifliyor kasıklarımda başlıyor tuvalet hissi geliyor hep bir baskı birde bebiş hep aşağıdaydı benim şimdi ayakları göğsünün altına bastırıyor başı aşağı tarafları bakalım ne görücem yarın ultrasonda 😂🤷🏻♀️
Birerkekbirkizannesi Echngr o tuvalet hissi ve baskı bende de var, doktorunuz bilgi verdiğinde bana da yazar mısınız 🙏 yanii çok hamileyiz bence, ağrılı sancılı olduğumuz için 😅😅
Echngr Birerkekbirkizannesi herşey sağlıklı görünüyor dedi karın ağrısında bir sıkıntı görmedi olabilecek normal bişey dedi şimdi tahlil verdim nst çekiliyor
gizem_zybk Echngr 32+3 teyim bende geçmeyen değil ama arada karnıma giren ağrılar bende de mevcut dün doktorumdaydim şükür hersey yolunda eminim sizinde öyledir siz bizden hafta olarak büyüksünüz bide benimde karnıma ağrı girince korkuyorum ama dinlenince geçiyor çok şükür son zamanlarımız hayirlisiyla bi geçeydi 🫶
Echngr gizem_zybk bende geldim şimdi hala gelişim biraz gerideymiş bir hafta kadar ama sağlıklı dedi tahlil aldı nst çekiliyor şuan
Birerkekbirkizannesi Echngr çok şükür💕 çok sevindim, zamanında kucağımıza alalım, sancınız da çıkmaz inşallah güzel güzel dönersiniz evinize💃 Benim dün geceden beri kaşıntı başladı ayaklarımda, gece uyuyamadım resmen. Çok şişti ayaklarım da🤷🏻♀️ ay bişey bitiyor bişey başlıyor resmen🤦🏻♀️
Echngr Birerkekbirkizannesi artık hepsi normal sanırım sancım 2 tane çıktı birde kan ilacımı değiştirdi karın ağrını o yapabilir belki deneyelim dedi