Annevekizi Birdemet95 bat 19 2 günde bir bir gün arayla değerlendirip kayıt tuttum uygulama üzerine çok umutluyum bu ay inşallah olur 🥰🥰💗
Birdemet95 Annevekizi İnşallahhhh🤲🏻😍 Ben ovulasyon testlerine göre hareket ettim bakalım, ilk gebeliğimde ilk seferde tutmuştu, hayırlısı neyse o olsun🤲🏻
LamiyaCetinkaya Birdemet95 benim bat 19 Haziran, regl biter bitmez günaşırı deniyoruz adetim baya düzensiz. Bakalım bu ay tutacak mı 🥲
Birdemet95 LamiyaCetinkaya ben ovulasyon testine göre hareket ediyorum bakalım bu sefer nolacak 😊 hakkımızda hayırlısı 🥰
Birdemet95 1998_irem başlangıç adet tarihi nin kısaltması canım, yani bu ay ki adet tarihimizi baz alarak test yapcaz
Mucize_24 Benimde bat 18 haziran. Ovulasyon testi kullandım 4 haziranda yumurtlama gördüm. Daha önce bir kimyasal, bir 5 haftalık, birde 18 haftalık bebek kayıplarım oldu.
Annevekizi Mucize_24 bat 19 dün gece yaptım ve çok çok ince hayali cizxxxgi çıktı bende şaşkınım ama negatifdir diye düşünüyorum
Birdemet95 Mucize_24 ben sabah yaptım gene gölge çıktı ama koyulaşma yok çözemedim bi türlü… Adet gününü beklicez 🙇🏻♀️