cansureis bende catlatma ignesinden sonra 7. Günümdeyim. Bat normalde 17 olacaktı klomen ve iğne kullanmasaydim. Ama igneye göre 12 yada 14 gibi belli olacak hersey inşallah 🤲☺️ tüm arkadaşlara sabırlar ve başarılar diliyorum bu süreçte. Yumurtlama ve Bat arası bekleyiş ölüm gibi bisey oluyor ama kimse ölmüyor 🤣