Damla Hamile olduğunuzu nasıl öğrendiniz, öğrendiğiniz an ne yaptınız ?🌸 Ben tedbir amaçlı her ay öylesine yaptığım testte öğrenmiştim uzunca bir titreme ve ağlama ile bir süre banyoda vakit geçirdim (mutluluktan)😂
Hilal_polatttt Damla Canım ben ilk öğrendiğimde bebeğim 5 haftalık olmuştu. Çok şaşırdım çünkü denediğimiz beklediğimiz bir şey değildi. İlk olarak eşimin dükkanına gidip ona gebelik testini ve bebek emziği vermiştim 💙
Busakturk Damla ilk kez reglim geciktiginde süphem vardı aklın karmakarasık 6 gün gecince testi yaptım bakmadan cıktım banyodan 5 dk sonra gittim 2. Cizgi var ama silik ne oldugunu anlamayıp salaklaştım baka kaldım sonra bilen birine sorduğumda pozitif dedi ben yine inanmadım taa kii aksam kan testi verene kadar sonrası çok mutluluk🌸
Nagihanbkr Damla Biz deniyorduk zaten göğüslerim normalde hiç ağrımazdı ağrımaya başladılar ve o zaman tahmin etmiştim. Sonra test yaptım akşamdı eşim evdeydi büyük bir mutlulukla eşime gidip gösterdim ve Allaha şükür hiç bir sorunumuz yok Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰🥰
Zln2152 Damla ben umudumun olmadığı ayda geldi minik mucizem 🥹 Kanamam vardı çok ağlamıştım bu ayda olmadı diye ama meğerse yerleşme kanamasıymış ardan üç gün geçince içime doğdu test yaptım ki silik çizgiii heyecan ve mutluluktan ağlamıştım 🥹❤️
1029384756 Hilal_polatttt Allah’ıma binlercekez şükrettim. İlk gebeliğimi aldırmak zorunda kalmıştım çökmüştüm resmen
Minnosaannee Daha 2 aylık evliyken öğrendim, eşimle birlikte yaptık testi pozitif çıkınca hayırlı olsun dedi sadece 😃ben filmlerde ki gibi beni kucagina alir sevjnir babaa oluyorum dlye (KLİŞE) bagirir saniyordum 😆😆bende şaşkındim sadece
Damla Minnosaannee onlara Bi kal geliyor o an ne yapacaklarını şaşırıyorlar 😂 ben ertesi gün kan verip kesinleştirip eşime söylemiştim 😍
Damla Busakturk hep böyle güzel mutluluklar yer alsın hayatında 🌸 benimde çok silikti emin olamayıp 2 test yapmıştım ertesi sabah kan verene kadar patladım eşime de söylemediğim için 🤗
Hilal_polatttt Damla Aslında o istiyordu ama beklemiyordu çünkü ben korunuyordum buna rağmen olması onu da beni de aşırı etkiledi 💙
Minnosaannee Damla ikimizin de yaşının genc olmasına veriyorum tepkisizligimi , ben 18 eşim 19 yaşındaydı 😀hamile misin şuan, benim ki şimdi 9 yaşında 😌
Damla Hilal_polatttt benim eşim de ilk günden beri istiyordu ben 1 yıl beklettim. Nasıl içten istediyse eşin nasip olmuş 😍
Busakturk Damla bende aynı sekil söylemedim o zaten regl gecikince kan verelim diyip duruyodu ilk beklenti ilk heycan ben yok diyordum test yaptım demeden iyi hadi bugn gidelim dedim sonra ona süpriz yapcaktım sanki sonucu alır almaz baba oluyosun demiştim😅 hepimiz saglıcakla kucagımıza alalımm🌸
Damla Busakturk ben tek başıma kan verdim kesinleşince de akşama 3 kişilik bir sofra kurdum tabi bekliyor misafir gelecek diye neyse hadi sen başla 9 ay var daha gelmesine dedim yüzünün aldığı ifadeyi 40 yıl geçse unutmam 🥲💕
ladyax Pcos hastasıyım tüp bebek haricinde çocuğun olmaz demişlerdi ama ona rağmen geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk tomografide çalışıyordum zaten o yüzden asla planlı da değildi 3 ay boyunca kabul edemedim inanamadım çok şükür sağlığı sıhhati yerinde 5 aylık olduk 😂
Damla Zln2152 mucizeler hep ansızın gelirmiş 😍 paşamız sağlıkla gelsin hep böyle mucizeler katsın hayatınıza 💙🙏🏻
Begumpeker Benim adet tarihim bırakın gün olarak şaşmayı saat olarak bile şaşmaz ilk gün geçtiğinde anladım Hamile olduğumu erken gebelik testi ve silik çizgi. Ama eşim de göğüslerimin 5-6 günde devasa şişmesinden şüphelenip kendi test yapmamı istedi 9 aylık evliyim beklemiyorduk sürpriz oldu 11+5 iz. Sağlıkla gelir insalah
RabiaBadem Begumpeker Begumpeker yaaaa Allah kucağımıza da almayı nasip eder inşallah. Bende bugün 11+5 oldum aramızda bir gün var. Birlikte doğuma gideceğiz gibi gözüküyor 😊
Gezgin1Anne Biz 2 senelik korunmanın ardından artık hazır olduğumuzu düşündüğümüz bir aydı, ama benim o ay işim o kadar yoğundu ki bir ayda eşimi 3 kere falan anca gördüm hep görevde idim. Bu 3 kez de yumurtlama takvimine hiç denk gelmiyordu hatta eşime bu ayı boş geçtik diye üzüldüğümü söylüyordum. Adetim gecikti 8 gün oldu ama arada böyle şeyler olduğu için çok kuşkulanmadım nolur nolmaz diye test aldım negatif çıktı. 2 gün daha geçti birden aklımdan gidip bir sağlık ocağına test vereyim geçti. Gittim ama hiç ihtimal yok kafamda. Neyse ertesi gün toplantım var çalıştığım ilçeyi değiştirmişler kafam dağınık toplantıya gidiyorum aklıma geldi bir e nabıza bakayım dedim. Birde ne göreyim 1000lerde beta. Bir afalladım yeni doğum yapmış bir arkadaşıma ss alıp hamile miyim diye yazdım ama isim benzerliği olan bir öğrencime yazmışım. Öyle elim ayağıma dolandı. Öğrencimde tıp öğrencisi imiş hamilesiniz gibi gözüküyor dedi öyle de bir garip anı oldu. Eşim genelde erken gelir o gün geç geldi oturuyoruz test geldi aklına baktın mı sonuca dedi ben o ara sarıldım ağlamaya başlamışım. İnsan öğrenince gerçekten duygusallaşıyormuş ne ağlıyor bu kadınlar derdim hep.
Damla Gezgin1Anne evet bende ağlayacağımı düşünmezdim ama o an çok başka şeyler hissediyor insan. Dünya da başka hiç bir şeyin yaşatamayacağı hisler 🌸💫