AyseErdal Doğum yaptım ben Cnm 13 gün oluyor. Anlatayım. 2 ebe ile gerçekleşti benimki. 11.30da yatışım yapıldı saat 17.00ye kadar bir ebe yardımcı oldu. Sultan'ın galiba adı. Elinden geldiğince yardımcı oldu, sorduğum tüm soruları cevapladı. Saat 17.00'de mesaisi doldu öbür ebe geldi. Ve onunla doğuma girdim. Adı Nurhan. Keşke en başından beri Nurhan ebe olsaymış. Nurhan ebe daha canayakin, şirin ve sevecen geldi bana. Ama kişiden kişiye değişir bu. Görümcem geçen yıl doğurdu ona da Sultan ebe şirin gelmiş. Onun dışında hemşirem Handan hemşire idi. Çok güzel tavsiyeler verdi, çok iyi ilgilendi. Doğumhaneye de Yılmaz Bey, Nurhan Ebe, Sıdıka Hanım, Handan Hemşire ve 2 hemşire daha girdi.
Pişman değilim yani. İkinci doğumumda da Allah'tan bı mani çıkmazsa yine Hatem yine Yılmaz Bey'e gidicem inş.😊