Mel-sin bebeginizi sağlıcakla kucagınıza alın inşallah rabbim hayırlı saglıklı şekilde gecieain dogumunuzu🤲🏻Bende yılmaz gencoya gidiyorum dogumum nisan ayında işk dogumum bende daha önce dış gebelik ve düşükler gecridim, ebelerle ilgili cok iyi seyler söylemediler tereddütteyim acaba dogumdan sonra nasıl gecti bilgi verebilir misiniz dogumhane ortamı ve ebelerle ilgili ,