_Kubraaa_ piiremsesinannesiii pusetli set almanı öneririm. Ben öyle aldım. Bu markanın setleride çok iyi. Ben Kanz aldım
mervenur00 piiremsesinannesiii bizim kendi Arabamız olmadığı için heryere onunla gitmek zorunda oldugum için sürüşünün de kolay olması gerekliydi ben yoyko 360 dönebilen aldım indirimden 9 bin den 6 bine düşmüştü valla o kadar kaliteli ve güzel ki galiba kendime yaptıgım en iyi şey o oldu
Ruyammmm MerveKitiz https://instagram.com/gencbebe?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Buradaki sayfada öneçıkanlarda bebek arabaları var 13.stroyde tanıtım videosunu izleyip sipariş verebilirsiniz şehir dişi kargo var
Demetmom Cekilmezbirkiz bende kabin boya karar verdim tek kafama takılan çift yönlü olmaması oldu bide marka karar veremedim sizin söylediğiniz modele de bakayım
Cekilmezbirkiz Demetmom çift yönlü olanlarda da tekerler sorun çıkarıyorlar oğlumda casual Milano kullanmıştım çift yönlüydü ama tek taraflı kontrolü daha kolay oluyor çok önemli değil aslında 1-2 ay sonra bebek bizden ziyade dışarıyı izliyor
Edsn piiremsesinannesiii gönül rahatlığıyla alabilirsiniz travel değil bu 4 yaşına kadar kullanırsınız çok kullanışlı ve hafif kraf zaten çok kaliteli bir marka
gudmorningbeya piiremsesinannesiii Kraft ego kullanıyorum iki yıldır çok memnunum artık oğlum büyüdü için bastona geçtim ama Kraft rahatlığını arıyorum