ayanarta1 piiremsesinannesiii piiremsesinannesiii bence bu tarz almayın daha kullanışlı modellere bakın bu tarzlar 4 yaşına kadar kullanılmaz
CemrePektas piiremsesinannesiii ben 2. El aldım 4baby miydi neydi markası. Hem puset var bebek için hem de 1 yaş sonrası için o diğer şeyden😂
mervenur00 piiremsesinannesiii bizim kendi Arabamız olmadığı için heryere onunla gitmek zorunda oldugum için sürüşünün de kolay olması gerekliydi ben yoyko 360 dönebilen aldım indirimden 9 bin den 6 bine düşmüştü valla o kadar kaliteli ve güzel ki galiba kendime yaptıgım en iyi şey o oldu
Edsn piiremsesinannesiii gönül rahatlığıyla alabilirsiniz travel değil bu 4 yaşına kadar kullanırsınız çok kullanışlı ve hafif kraf zaten çok kaliteli bir marka
kahvesever__ piiremsesinannesiii kullanışlı mı kullanışlıysa alın yoksa başka modelere bakın yorumları bir bakın bence
piiremsesinannesiii ayanarta1 evde pusetim var ayrıyeten biraz büyüne kadar içine kendim puseti yerleştirin diye düşündüm çok güzel katlanıyor falan evim küçük işimi bu görür diye düşündüm ama o kadar kararsızım ki kızım 1 buçuk aylık oldu zaten
CemrePektas ayanarta1 4 yaşında da bebek arabasına binmesin ama ya 😂😂 çoğu zaten 15 kiloya kadar taşıyor. Bunların kalitelileri güzel çıkıyor aslında
defnezumram piiremsesinannesiii alma bizzat sattığımı bi bebek arabası ama belirli bi yaştan sonra kullanışsız klasik bebek arabası almanı tavsiye ederim müşterilere önerimde bu yönde bunlar çok hantal katlanma açısından falan
Busraadanir piiremsesinannesiii robx marka bebek arabası aldım bende daha elime ulaşmadı ama 36 kilo taşıma kapasitesi var tek.elle katlaniyor
Ruyammmm piiremsesinannesiii Prego covi aldım hafif ve kaliteli tek elle kapanip mıninik oluyor uzerine pusette katılabiliyot
Cekilmezbirkiz Elele kabin tipi alıcam ama stok yok indirim olduğu için tükenmiş sanırım. Kabin tipleri daima daha kullanışlı oluyor hem hafifler hemde yer kaplamıyorlar
Demetmom Cekilmezbirkiz bende kabin boya karar verdim tek kafama takılan çift yönlü olmaması oldu bide marka karar veremedim sizin söylediğiniz modele de bakayım