Zeynepdila kese ve bebeğin şekline göre yorumluyorum. Genelde kese yuvarlak olunca kız, fasulye şeklinde olunca erkek oluyor ve boynu da düz olursa erkek, daha kıvrımlı olursa kız oluyor. Birde kız bebek kendini genelde topluyor, bacaklarını çekiyor, sizin attığınız ilk fotoda ki gibi. Öğrenince yine yazın bana ama baya kız görünüyor. Hayırlısı olsun sağlıkla doğurun kavuşum inşallah🙏🌸