Elzem07 belli olsa da söylememeyi tercih ediyorlar, belli bir aya kadar yani aldırma süresi geçene kadar genelde söylemiyor doktorlar cinsiyeti bildikleri halde. Evet 7.hafta da bilme oranı biraz düşük olsa da bazı işaretlerden tahminde bulunulabilir yani nub teorisine göre. Yani aman aman tepki vereceğiniz bir durum yok bunda🤷♀️