Seyma2525 Mryy01 canım ben şimdi acile gittim doktor baktı yara olmuşmuş dedi kan tahlili yaptı çünkü mide kanamasında da aynı böyle oluyomuş ne olur ne olmaz diye kan tahlili yaptı ona göre krem yazıcam dedi
Busraaylmz19 xbebegimx nasıl bas ettiniz bu durumla peki ? Bir haftadir ne yaşadığımı ben biliyorum yarın randevum var genel cerraha müdahale etmeyecek mu şimdi ben böyle beş ay daha bekleyemem çok kötüyüm. Size ne uyguladılar ne yaptınız acaba ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
xbebegimx Busraaylmz19 doktor probiyotik verdi multivitamin kabiz olmamaya calis dedi. Simdilik bir sorun yok gibi ama dogumda cok agri olurmus😢
Aysensrkan Busraaylmz19 canım soruyu ben açmıştım baya olmuş ama benim sorunum geçmedi genel cerrahi müdahale etmiyor alıştım
Busraaylmz19 xbebegimx fistül yada fistül apnesi oluşmuş bende yanı öyle probiyotik verip çıkaramaz yanı ben çıkmam odasından çok fenayım enfeksiyonu boşaltmadan rahatlayamam
minibebisim Ya bu durum bende de oldu, hiçbi sorun yok sadece küçük bi çatlak var ve sildiğim zaman kan geliyo peçeteye. Bu durumda olup da doğumda sorun yaşayan oldu mu acaba ben onu merak ediyorum açıkçası:( normal doğumla daha kötü olma durumu olmasın
Aysensrkan minibebisim benim sorunum halen geçmedi bende bu duruma alıştım zeytinyağı kantaron yağı falan denedim ama bir sonuca ulaşamadım. Böyle yaşamayı öğrendim
Busraaylmz19 Aysensrkan ben bugun muayene oldum anal apse oluşmuş ilac verdi pazartesiye kadar küçülmezse ameliyat olacagim
Mucizemgeldi Aysensrkan kabızken mi kanama oluyor miktarı az mı çok mu ve doktor en azından tüm tahlilerinize bakabilir gebelik var diye ilgilenmemek olmaz daha da dikkatli olunmalıdır
Aysensrkan Mucizemgeldi sadece kabızken değil her zaman kanama oluyor bazen bir damla bazende 2 3 peçete kadar. Hamilelikten öncede vardı çatlak demişti doktor şimdi kadın doğum doktorum yenilemiştir diyor
Masal-10 Aysensrkan Benimde söylemesi ayıp büyük tuvaletimde kan oluyordu bende de basur yok biliyorum Kolonoskopi çektirecektim ki hamile olduğumu öğrendim iptal oldu haliyle ara ara oluyor ama neyin nesidir hiç bilmiyorum 😥
Aysensrkan Masal-10 benimde büyük tuvalete çıktığım zaman oluyor maalesef ama geçmezsede kafanıza takmayın 19 haftalık olduk bebeğiime bir zararı yok çok şükür
Masal-10 Aysensrkan Ya nette kolon kanseri yok bilmemne çıkıyor canım sıkılıyor canım Kolonoskopi ondan istemiştim ama bebeğe zararı yoksa süper 👍
Aysensrkan Busraaylmz19 ay korkuttunuz şimdi beni sizin nasıldı kanamanız her büyük tuvalete çıktığınızda geliyormuydu
Busraaylmz19 Aysensrkan yok yok korkmayın bu hemoroid degil hemoroid agrisina kurban olayım sadeceagri var ama öyle böyle bir agri degil Allah dusmanimin basına vermesin
Busraaylmz19 Aysensrkan teşekkür ederim cumartesi gece acil ameliyat oldum hala hastanedeyim enfeksiyon değerim düşmezse yarın tekrar ameliyat olacağım 😢