Benim hem içte hem dışta basurum vardı bir de zorlamadan dolayı yırtık olmuştu. Devamlı kanıyordu. Tuvalete çıkmak en büyük korkum olmuştu artık. Gebelikten önce ameliyat olmak zorunda kaldım. Ama çok memnunum elhamdulillah. İyi ki de olmuşum. Hayatım normale döndü. Her tuvalete gidişimde şükrediyorum. Sizin de ya çatlağınız olabilir ya da içte basur olabilir. Bir leğene ılık su doldurup 15-20 dakikalık oturmalar yaparsanız doğuma kadar idare eder bence sizi. Bir de benim doktorum her sabah aç karnına bir kaşık zeytinyağı içeceksin demişti. Asla kabız veya ishal olmamam gerektiğini de söylemişti. Ekmeği asla tüketme dedi ama arada kaçamak yapıyorum. Bir de bol hareket ve su baya iyi geliyor👍🏻👍🏻👍🏻