Moralini çok yüksek tut hep olumlu düşün bende ikiz gebeyim o kadar mutlulukla karşıladım ki çevrem yok yetemezsin yok maddiyat olarak çok zorlanicaniz yok artık gezemicen neler duyuyorum sadece gülüp geçiyorum ben onları herseyden çok istiyorum ve bekliyorum ben böyle pozitif oldukça herşey çok yolunda gidiyor şükür evet üzücü tecrübeler var ama iyilerde var onları gör 4 üz çok sağlıklı doğuran var sen üçüzü çok daha rahat dogurursun böyle düşün ❤️