Hnd3535 kadına ısrarla neden olumsuzu aşılıyorsunuz anlamadım. Benim tüpbebek üçüz öğrencilerim var, arkadaşımın doğal yolla ucuzleri var. Gayet de sağlıklılar. Herkes sizin komşumuzun yaşadığını yaşamak zorunda mı? Ayrıca tekil gebelikte hiç mi kayıp olmuyor? Ağzınızı hayıra açın lütfen. Ben de tüpbebek tedavisi ile ikiz gebe kaldım. İnsanlar o kadar çok hormon ilaci kullanıyor ki, duygusal olarak çok hassas bir dönem. Yazıktır günahtır, biraz empati. Bırakın kadıncağız sevincini yaşasın