asiyeninannesi hastane ve doktorunuz kim, doğumunuz belli mi- nasıl hissediyorsunuz benim 63 günüm kaldı. gittikçe yaklaşıyor ve heyecanlı ve endişeliyim hala doktorum hastanem belli değil, memnun kalmıyorum, memnun kaldıklarımda pahalıı :(((((((
ElaytA asiyeninannesi son 61 bizimde 🥰 Live gidiyorum gerçekten çok pahali kafayı yemisler ama 1. De devlette mahvetmislerdi bunda da aynısını yaşamak istemiyorum 🙄
asiyeninannesi zeynozey ay deme öyle, hamile duası ne zaman tutar belli olmaz jsjsjsjs yetişemezsin Allah korusun hastaneye falan 😂😂
Kalbiimde2can asiyeninannesi son 65 günümüz bizimde insallah belki dahada erken gelebilir 🥰 Ben hastane ve doktorumdan memnunum lakin avusturyadayim🙈
asiyeninannesi -Bal123- nasıl peki nasıl yeminle 4 dedin ben daha çok stres oldum ben korkuyorum biraz ondan dolayı affet endişemi, inşallah çok güzel geçer çook iyi hissedersin, doğumda bizlerede dua et nolur
asiyeninannesi Papatyaaa__ bende şimdiden başladı, Allah’ım tezce hepimizi kurtarsın, ben dayanır mıyım diye çok korkuyorum off
Minis122 asiyeninannesi sezeryan. Olacagim doktorum 38 39 gibi aliriz. 25 temmuz gibi falan dedi bende ona gore gun sayiyorum suan
Aaeccc Benimde uygulamaya göre 70 ancak, doktorum o kadar durmaz diyor 🥰 biraz önden gidiyor cıkmak istiyor benm cock🥲🤣