Kızlar selamlar , 2 senelik evliyiz. Yaklaşık 1-1,5 senedir korunmadan bebek için uğraşıyoruz. Ama olmadı. Klomen, femara, gonal f , çatlatma iğneleri ve en son 1 defa aşılama yaptırdık. Hiç biri tutmadı. Eşimde de bende de bir sorun yok , rahim filmim temiz çıktı. Ben de pco var . Şimdi bu ay reglimi bekliyorum direkt tüp bebeğe geçmeye karar verdik nasipse. Ama kilom var ve bir türlü veremiyorum. 83-84 üm şu an. Sizce engel kilom olabilir mi ? Bu şekilde olan var mı ?