2 -3 aylık hamileyken çok kez denize girdim yazlıkta olduğumuz için.hiçbişey olmadı ama eğer tabi düşük riskiniz yoksa doktorunuzla konuşun.Ama burda önemli olan çıkınca hemen mayoyu değişmek ıslak durmamalı, temiz içerikli güneş koruyucu kullanın güneşe aşırı maruz kalmayın,haşlanmayın,kendinizi koruyun fazla atlayıp zıplamadan sakin sakin ben öyle yaptım hiçbişey olmadı.Hatta iyi geliyordu ruhen ve bedenen.