Begnvil çok geçmiş olsun sizede 🙏 bende 24 haftamdayım başladı ağrım kontrolümü bekliyorum inşallah büyüme değildir ikiz olduğu için erken doğum riskimiz war zaten bide öyle bişey olmaz inşallah suyu içmeye çalışıyorm 3 hafta öncede idrar yolu enfeksiyonundan ilaç kullanmstm yürüyüş yapıyorum büyük kızımı okula getirip götürüyorum en önemli nokta su sanırım teşekkür ederim bende o haftaları görürüm inşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲