Merhabalar hanımlar 24 haftalık ikiz gebeyim 3 gündür böbrek ağrısı yaşıyorum hamilelikte yaşayan varmı internette gebelikte en sık rastlanan böbrek büyümesi oluyormuş ondan korktum ağrım ılık ılık oluyor şiddetli olmadığı için doktoruma gitmedm randevuma 1 hafta var yaşayan oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim çok teşekkür ederim ☺️