Arkadaşlar, aylardir buradaki yorumlari okuyorum. Mutlaka olumsuz yorumlar cikiyor ve insanin moralini çok bozuyor. Şimdi gordum kusura bakmayin sizlere umut olsun diye yaziyorum. Benim amh degerim 0.46 ydi , doktor tup bebek ihtimalimin yuksek oldugunu soyledi. Stres yapmadan 3 ay kendi halimizde deneyelim istedim , hic stres yapmadik ve 2. Ayimizda gebe oldugumu ogrendim. Lutfen kotu yorumlara kulak asmayin ve sadece kendinize iyi gelen şeylere odaklanin.