Deletedmom_85 Dneglr 0,6 olan değeriniz düşük diğeri yüksek 0,6′ya göre yüksek ama. Normalde iki değeriniz de düşük. 1′in altında olunca düşük rezervi oluyor.
Dneglr umutluanneadayi tüp bebek yaptırıyorum abla su anntramsfer aşamasındayım yarın transferim olacak :)
umutluanneadayi Dneglr ayyy inşallah olumlu sonuç alırsın Rabbim ikiz nasip etsin inşallah 🙃🥰 sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙃🥰
Dneglr umutluanneadayi ayy ne güzel dua ettin ablacım cok sevindim ya Allah razı olsun herkez ikiz diyor inşallah olur sağ salim 20 haziranda öğrenicm sonucu ve o günü doğum günüm :))
Caizint Arkadaşlarlar iyi misiniz? Temel matematik bilgisi elbette 0,18 daha düşük 0,6 dan. Virgülden sonra 0 koyarsın yani biri 0,18 diğer 0,60 olur.yani 60, 18 den daha büyük. Yani arkadaşım 3 aylık süre içinde rezervin düşmüş. Direkt tüp bebek bence
Ogretmenaannee Dneglr Farketmez rakamın yanına sonsuz 0 eklenebilir. Önemli olan noktanın sağında olan rakam. 6, 1den büyüktür
Caizint Dneglr 0,6 ile 0,600000000000 aynı şey,virgülden sonra koyulan 0 ın anlamı yoktur. Bana güvenin ahahah