Duygu__26 Kızlar merhaba 32. haftadayım ama ayaklarım ellerim şişmeye başladı su da içiyorum tuzuda kestim neler yapmalıyım sizlerinki kaçıncı haftanızda şişlikler oluşmaya başladı
Yazmelegi_ Duygu__26 bende 28 de başladı hafif yürüyüş yapıyorum bide oturduğumda yattığımda ayak altına yastık koyuyorum ayaklarım icin
yagmr2907 Duygu__26 çay ve kahveye ara ver bol bol yeşil çay ve zencefil tüket su tüketimini de arttır
minikoannesi123 Duygu__26 35′ten önce ara sıra kisa süreli oluyordu ama 35′ten beri uzun sureli olmaya başladı
Kediler Anonim3447 folik asit emilimini azaltıyor diye tavsiye edilmiyordu. Gebeliğin ilerleyen zamanlarındaysa sorun olmaz çıkarımını yapıyorum ama tamamen şahsi fikrim 😅
TuqbaArslan Duygu__26 bende şişlik olmuyor kizimda olmamıştı sdece doguma yakin yuzum biraz sis gibiydi birde yüzüklerim kilo aldığım için sıkıyordu. şuan 31.haftamdayim olmadi henuz
Duygu__26 @Snnaadayi yaa çok iyi benimkinde de çok yok ama oluyor bileklerim falan şiş oluyor bu şekilde giderse doğuma kadar daha çok şişer
Duygu__26 @Hilalilkan yani çok değil ama hissediyorum ve rahatsız oluyorum Doğuma kadar daha çok şisecek çünkü
Duygu__26 @yagmr2907 yeşil çay içebiliyormuyuz yasak diye biliyorum ama Çay her akşam 2 bardak içiyorum eşime demlerken bende malesef içiyorum kahve çok tüketmiyorum da
yagmr2907 Duygu__26 ben 34. Haftaya girdim 32. Haftada başladı doktorum iki fincan kadar içebileceğimi söyledi ve bol su tüketerek tabi her doktorun görüşü farklı olabilir 🤔
Duygu__26 @minikoannesi123 benimde sabah pek olmuyor akşama doğru şişiyor yürüyüş yapınca iniyor hemen
Ambrossia7 Duygu__26 bende 38 e girdim 2 gündür ellerim ayaklarım şişmeye başladı bol bol su içmek lazım birde beslenme tarzıda önemli ama kesin kesecek bişey olduğunu düşünmüyorum anca doğurunca geçer 😄
Duygu__26 @Ambrossia7 tabikide doğum yapıyoruz şisecek bende biliyorum ama erken gibi hissettim bir an ben çok dikkat etmiyorum yemeye sadece tuzu kestim ekmek yiyorum mesela ama tam buğday ekmek yemezsem doymuyorum su da 2.5 lt içiyorum fazlasına çıkamıyorum