Kızlar, pazartesi günü sezeryan oldum, çoğu kişi gibi sezeryan olmamın,normal doğumdan çok da farklı olmadığını düşündüm, bebeğim de iri olunca sezeryani kabul ettim.Ama sonrasi…Doğada bir düzen var ve bu düzeni bozarsan bence sonrasında da doğal olmayan bir çok şeye maruz kalıyorsun.Sezeryandan sonra 3 gün sütüm gelmedi ,o arada bebeğime hem hastanede hem de bilmediğim için ben biberonla mama verdik.İste yapay dünya silsilesi böyle başladı. Meğer biberona alisan memeyi reddedermis. Az bir süt geldi 4.gün ama bebek asla memeyi tutmuyor nasıl bir ağlama,kıpkırmızı oluyor .E bunu nasıl asicaz derken ,emzirme danışmanları görüyorum instagramda birinden destek alıyorum.Eds sistemi ile beslememi söylüyor. Bir sürü katater vs.aliyorum.Düsündügüm şey şu,annelerimiz bizi kucağına alıp emzirme yıllar önce,ne meme reddi,ne emzirme danışmanı,ne eds,ne finger feeling vardı.Madem sezeryan sütün geç gelmesine sebep oluyor neden doktorlar fabrika üretimi gibi bizi ameliyata alıyor?neden uyarmiyor?kaç kisi eds den enjeksiyondan bıktığı için çocuğuna hiç anne sütü vermeden formül mamayla beslemek zorunda kalıyor kim bilir.Sonra yapay şekerle beslenen çocuklar olarak ,dikkat eksikliği, öğrenme güçlükleri ortaya çıkıyor.Bunlarin hepsi domino taşı gibi ve ben şu an bu sektörün içine girmenin şaşkınlığını yaşıyorum.Normal doğumda süt bu kadar geç gelmiyormuş ve bu çok çok büyük nimet.Ne olur sezeryan olurken bir kez daha düşünün benim gibi şaşkınlık içinde bu sürecin içinde kaybolmayin.