Srnhlk eğer durumunuz müsaitse değiştirmeyin,inanın hamilelik dönemini geçtim,doğum anında hem beni hem eşimi o kadar rahatlatıp destekledi ki asla yapamam deyip yaptım bir çok şeyi.üstelik riskli ve sorunlu bir hamilelik sonrası yine riskli ve zor bir doğumum olacaktı.sayesinde bütün süreci en minimum seviyede geçirdim tüm zorluklara rağmen.
Kadın doğum bölümüne yeni yer yaptılar görmüşsünüzdür camlı bir oda,organizasyon vs detaylarının da olduğu,biz ordaki bayandan almıştık fiyatı.