Srnhlk ben Volkan Bey ile doğum yaptım.çok ama çok memnun kaldım.iyi ki Volkan bey’i seçmişiz,her anlamda harika bir insan ve doktor.
Bizim özel sigortamız olduğu için sigortadan 5.500 kesildi ama normal girişlerde doğum ücreti daha düşüktü.bizim fiyat aldığımız dönemde (haziran gibi) 3.500 demişlerdi sgk ile girişlerde.