Happymom3 hımmm İyiymiş bu konuda senin yanında olmaları ben alırım almak istesem ama ne bilim yğnede üvey baba ne kadar iyi davranabilir ki illaki bir yerde ezer die korkumdan almıyorum eşim de aslında öyle biri değil ama ne bilim yaa korkuyor insan en azından öz babasının yanında