Dilekbyzt 39.4 selam kızlar 🥺ne zman Gelicek bu bebişler zaman Daraldikca heyecan daha da çok artıyor 🥺
Esmanrr Sevdebayraktarr Ben de 40+3 teyim sabah yatışım yapılacak sezeryan olacağım Daha kanala bile inmemişti ve kilosu 3.800 oldu hanımefendi çok nazlı bi türlü gelmedi Doktorum 3 yol sundu sezeryan suni sancı veya normali beklemek Normali beklemek ve suni sancı bu durumda zorlayacağı tehlikeye girebileceği için malesef sezeryanı seçtik biz 🥺 Allahın izniyle aynı beden de son saatlerimiz gün içerisinde sağlıkla yanımda olur inşallah 🤲 Sen ne durumdasın ilerlemen nasıl
1072PINAR -Bal123- Benim de aynı tarih.Bugun. Kontrol var bakalım ne diyecek doktor? Doğurmak istiyorum artık çünkü batıyor yavrum karnıma,yatıp kalkmak acı verici.
Dilekbyzt Kucukpandisko benimki erkek zaman yaklaştıkça bir heycan Çarşamba Randevum var inşallah yatırırlar biran önce 🥺
ilaydailem Dilekbyzt 39 dayım bugün geçmeyen bir bel ağrım ve kaşık ağrım var dur bakalım hayırlısı 😒
Kubra-kerem 40+6 da doğum yapmıştım ama doğurana kadar çok stres yapmıştım neden gelmiyor bugünde doğmadı bekle bekle bekle.. Ama gereksiz stres yapmışım sabırlı olun kizlar bebiş geleceği vakti biliyor bekleyin stres yapmayın derim ☺️
Aysukuzey06 39+4 inanilmaz bir vajinama baskı belime agrilar giriyor afedersiniz sanki buyuk tuvaletimi yapacakmisim gibi baskı var dogum agrisi mi acaba bu ya suyum gelmedi ama pembemsi akintilarda gelip duruyor 1 bucuk saattir
Simay13 Dilekbyzt 39+2.yim. Stresss korku bir aradaaa. 2 3 gündür akıntım çoğaldı. Hatta bugün panik oldum acaba su mu diye. Yook değil. Birde bugün saat 9.dan beri hareket halinde. Değişik uyumuyorda halen uyanık. Tepinip duruyor. Alt tarafta doluluk hissi var. Yarın kontrolüm var bakalım
Dilekbyzt Simay13 benimde Çarşamba var tam 40.0phftaplik Olucam onun stresi heycani korkusu bambaşka birşey çünkü yaptirilirsam suni sancı verickler 🥴🥺
Meldaaaaaa Dilekbyzt kanalda mı bebek. Benim kanalda değil yine de o şekilde suni veriyorlar mı ? Bilginiz var mı
Simay13 Dilekbyzt Allah yardımcımız olsun. Nst çekildim. Doktora göstericem birazdan. Suni sancıdanda korkuyorum. İlki kendi sancimla olmuştu. Suniyi herkes başka türlü anlatıyor
Sevdebayraktarr Esmanrr allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin 2 gündür ağrı çekiyorum hatta akşam yine 11. 30 dan beri saat başı düzenli ağrılarım var öğlen kontrol üm var bakalım ne olucak doktorum çatımın çok geniş olduğu 4.5-5 kilo bebeği bile rahatlıkla doğurabilceğimi söyledi o yüzden normal doğumu bekliyoruz 🙏🏻
Sibelunalhasan 38+5 gelmeye niyeti yok gibi oğlusun. Sabırsız sardı beni artık kucağıma almak istiyorum sağlıkli bir şekilde.