Halime4721 10+6 olduk bizde mide bulantıları hala devam ediyor ve koku hassasiyeti artmaya başladı bu hafta sizinde böyle olan varmı acaba
beyza_77 Elfyns benimde şuan 12+5 doktor 11+5 de tahmin yaptı 1 ay sonra cinsiyet için kontrole gidecem inşallah onun dışında elhamdülillah guzel geçiyor, senin hamileligin nasil kac haftaliksin 🤭🥰
Asdfgh_jkl Bizde 13+1 haftalığız 12+4 te ikili tarama yaptırdım şükür sonuçlar güzel çıktı. Aynı gün 2 farklı doktora göründüm ikiside cinsiyete bakmadı erken olduğunu söylediler bir dahaki randevum 3 hafta sonra
ecrin-hira benim hesabıma göre 9+4 doktorun hesabına göre 10+5 doktor senin hesabın dogru dedi ama ocak ayında dogmasını çok istiyorum
ecrin-hira Bu sene kız senesi diyorlar öylemi ben pek inanmıyorum böyle şeylere ama merak ta etmiyor degilim
Elfyns ecrin-hira benim de çevrem hep erken oluyor bana da erkek senesi gibi geliyor ama zaten şans yarı yarıya sağlıklı olsunlar da ☺️
Begumpeker 11+5 im çarşamba ikili taramam var. Mide bulantılarım felaket halde prilam ile duruyorum ilk bebeğim
Cnsbzkrt Elfyns 12+1 olduk bizde yarın cinsiyet öğrenicez fetal dna ile hem de sağlıklı mı değil mi diye dua edin ❤️❤️☺️