Elfyns an itibariyle 11+0 olduk 🥰 ikinci ay çok zor geçti bulantı baş dönmesi falan ama azaldı çok şükür. Hala yemeklerden tiksinme var herşeyi yiyemiyorum belli şeyler yiyorum. Fakat inanılmaz bir iştah var doymuyorum sanki 😅 haftaya ikili test için gitcem ama yaptırmakla yaptırmamak arasında kaldım ilk gebelikte yaptırmamıştim bunda yaptırsam mı bilemiyorum.