YaseminBatrk Deletedmom_51 bıngıldak dan bahsediyoruenuz sanırım kafanın 4 bölümünde oluyor şimdi çok esnek kafatası zamanla kapanacak sertlesecek ben ebebekteki kalpli olanı almıştim faydasıni gördüm valla
Deletedmom_51 YaseminBatrk bıngıldak ama 4.aya girdik 3 ay en geç kapanması lazım yazıyor internette bi doktora gidicez bu hafta soracağım bakalım çok teşekkür ederim🌺
YaseminBatrk Deletedmom_51 kimi bebeğin bazen uzun sürebiliyor demişti doktorum. Erken doğum geç doğum bunlar hep bir etken demişti
Deletedmom_51 YaseminBatrk inşallah sıkıntı çıkmasın da 🤲🏻 Baş çevresi falan çok iyi gelişimi de önden gidiyor elhamdulillah 🤲🏻 Her şeyine ayrı pimpirikleniyorum allahım evlatlarımızı sağlıktan ayırmasın 🤲🏻