Serenn16 Merhaba hanımlar her videoda ve hikayelerde görüyorum düz kafa yastığı alıyorlar kullanan varmıdır acaba çok kararsız kaldım çok fazla alan olunca acaba gerekli mi diye düşünüyorum?
Nese92 Serenn16 bebek kilolu olur düz yatarsa sağa sola ceviremezsem birde sürekli çevirmekle ugrasmaktansa almayi tercih ettim ilk bebeğim tecrübeli değilim 🤷🏻♀️ bu arada normal yastık önerilmiyor 2 yaşına kadar kafa yastığı kullanılabilir
YaseminBatrk Serenn16 ilk bebeğimde almamıştım ve hep çocuğum sırt üstü yattı yana çevirdim kendini duzeltmisti ve bir süre sonra kafası düm düz olmuştu gelen giden duzlesmis diyordu hemen yastıgi aldım çok kısa sur de düzeldi hamd olsun mis givi oldu. İkinci bebeğime direk almıştım onda hiç sıkınti yaşamadım.
Serenn16 YaseminBatrk bazı yerlere doktora danışıpta alın diyorlar sanırım 4 aya kadar kullanımı varmış yastığın
Deletedmom_51 YaseminBatrk Merhaba ben de düz kafa yastığı aldım 4 aylık oğlum var hafif düzleşti arkası, düz kafa yastığı ile düzelir mi?
poyrazin_annesi28 Serenn16 Biz kullanıyoruz memnunuz. Çok da pahalı bişey değil e bebekten 60 TL ye almıştım
[silindi] Daha yeni bir ebenin paylaşımında gördüm, bu yastık yerine sürekli sağa sola çevirmek gerekiyormuş. Bu yastığın faydası olduğuna dair henüz bir kanıt yokmuş. Bu arada bende bir düz kafayım😂 canım annem sağolsun. İki çevireymiş 🥲
YaseminBatrk Serenn16 aynen bu zaten normal yastık değil ortası boş kafasının şekli için kullanılıyor incecik bir sey
Bet1 Serenn16 gerekli değil bence ama siz bilirsiniz zaten 1 sene yastık önerilmiyor. Bebeğin kafa şekli için bi sağa bı sola bı sırt üstü yatırın gayet güzel şekilli oluyor ilk oğlumda kullanmadım bir sorun yaşamadım gene alma gereği duymadım
limoncicegimFO Serenn16 ben aldım cnm oyun halısına felan yatırınca koyuyprıö uyurken kullanmıyorum uyurken bır sağ tarafına Bir sol tarafına yatırıyordum şimdi 4 buçuk aylık kendi cevırıyor kafasınısağ sola yatırıyor ama kafa şekli düzgün olsun diye oyun halısında kafasının altına koyuyorum
YaseminBatrk Deletedmom_51 düzelir Allah’ın izni ile . Benim kızımın dümdüz du neredeyse o yastık ile düzelmişti
Birikii Çok gereksiz bişey ikizlerime aldım ama hiç kullanmadım pakette duruyor. Zaten bir sağ bir sola yatırman gerek kusma olursa uyurken boğulmasın diye öyle olunca zaten kafa düz olmuyor
Deletedmom_51 YaseminBatrk E bebekten aldım kalpli bi yastık ama onu sevemedim oyun halısında falan kullanıyorum şimdi interneeten aldım bi tane yeşili beyazlı belki bilirsiniz şuan çok insan onu alıyor bakalım o da iyi gelecek mi? Bir de kafasının arkasında çukurluk var mıydı? Böyle dokundukça sanki çukurluk var gibi
YaseminBatrk Deletedmom_51 bıngıldak dan bahsediyoruenuz sanırım kafanın 4 bölümünde oluyor şimdi çok esnek kafatası zamanla kapanacak sertlesecek ben ebebekteki kalpli olanı almıştim faydasıni gördüm valla
Deletedmom_51 Serenn16 Üç aydan sonra gerekli bence küçükken bir sağa bir sola yatırıyordum gayet güzeldi kafa şekli ama kilo aldıkça sağa sola da yatırsam sırt üstü dönmeye başladı bu yüzden hafif oluştu bizde düzlük