_nigarr24_ Seyma2255 ben ilk hamileliğimde vitaminlerimi eksiksiz içerdim demiri de. O yüzden iştahlıydım 18 kilo almıştım. Şimdi pek dikkat etmiyorum vitaminlere,ayrıca kızımla ilgilenmekten zaman bulamıyorum yemeğe,8 kilo aldım 36. haftaya girdim
_nigarr24_ Seyma2255 takılmayın kiloya. Ben doğum 78 kiloyla girdim 5 gün sonra 70 oldum kendiliğinden. Sonra emziriyordum diye diyet yapmadım 70te kaldım . İkinci hamileliğimi 70le başladım şimdi 78 oldum. İn şa Allah 80le bitiririm .
nefessmommm Seyma2255 bebeğin sağlıklı olsun kuzum önce onu düşün kilonu arkana at zayıf olursun bu çocuk beslenmiyor mu biyümüyor derler kilo alırsın şişmişsin derler etrafı duyma ağızlarının payını veriver Ekmeği az tükettikten sonra bir şey olmaz bütün vitaminlerini al beslen önce sağlık
Mochi Seyma2255 çok takılmayın ilk hamileliğimde 30 kilo aldım ve hastaneden gelip hemen tartıya çıktım -15 kalanları ve daha fazlasını da hiç bir diyet yapmadan hatta sütüm çok oluyor diye biraz dikkat ederek yedim daha fazla artmasın diye birkaç ayda verdim. Veriliyor yani emzirildiği sürece kendiliğinden.Ama pandemi dönemi özellikle biraz aldım😬 veremeden hamile kaldım şuan 15+5 ve yemek yedikten sonra akşamüzeri dün tartılmıştım 3 kilo almışım toplam. Bence iyi öncekine göre😅 hepsini son ayımda aldım ama ilk aylar hiç almamıştım biraz dikkat etmem gerek. gündüz yiyemiyorum akşam yiyorum hep ondan kaynaklı
Seyma2255 Mochi bende canım bir gün normal kahvaltı yapıyorsam diğer gün meyveli yulaf yapıp yiyorum öğlen haşlanmış yumurta sandviç tarzı yiyorum kuruyemiş tüketiyorum akşam da olan yemeklerden küçük porsiyonlar yiyorum az da ollsa ekmek yiyorum ama sonra bütün akşam yemiyorum daha bugün 18.haftama girdim 4 kiloyla devam ediyorum şuan da
Mochi Seyma2255 ben kahvaltıyı 12-1 civarı yaptığım oluyo normal kahvaltı yapıyorum dikkat etmiyorum pek. Akşama kadar hiç birşey yemiyorum sürekli midem ağzımda hissediyorum çünkü. Akşam da normal porsiyon yiyorum bazen az yiyorum. 1 saat sonra fazla fazla meyve yiyorum sürekli meyve yemek istiyorum çok canım istiyo. Çayın yanında da birşeyler varsa yiyorum her akşam neredeyse dondurma da yiyorum 12 ye kadar boş durmuyoruz yani eşimde kilo aldı o hem gündüz hem akşam beni gördükçe yiyo😅 bu akşamları yemeyi bırakmam gerek gündüz yesem bu kadar sorun olmaz yani.Olmazsa alırsak da kilo yapcak birşey yok veririz yaa çok çabuk verip çabukta alabilen yapım var verme konusunda ona güveniyorum😁
Nurhan_Ergn Selam anneler bende aynı sıkıntı içindeyim 6 hafta 4 günlük yeniyiz daha ama 1 hafta içinde 2 kilo almıştım ve çok şiddetli mide bulantıları var yolun başında boyleysem sonunu düşünemiyorum 🫣
Mavigozunannesi Seyma2255 bizde 16+2 yiz 49 la hamile kaldım suan 54 bana da çok geliyor ama gören herkes neden kilo almiyosun göbeğin yok diyor halbuki aldim hissediyorum ama takmıyorum 3. Gebeligim diğer ikisinde 16 kilo aldım ve 40 çıktı eski halime dondum o yüzden takmıyorum veriyorum sonuçta hatta hep zayıf olduğum için kilo yi yakistiriyolar verme diyolar sende takma kilo yi sağlıklı beslen gerisini koyver gitsin