Seyma2255 Kızlar 17+5 günlük hamileyim 55 kilo ile hamile kaldım 59.400 oldum sizce çok mu kilo almışım sağlıklı besleniyorum ve hafta da 3 günde spora gidiyorum ama 4 kilo fazla geliyor bana ya
Aysee1123 Seyma2255 3-5 kilo almış olanlar oluyor bu haftalarda bu şekilde. Daha erken zamanda alanlar bile var herkeste farklı oluyor bu kilo durumu yapıdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum
nefessmommm Seyma2255 22+5 bizde 5 kilo aldık iki haftalık süreçte iştahım aşırı derece de açıktı ve kilo alımım çok hızlanmıştı ama sonra yavaşladı çok kafana takmamanı tavsiye ederim yine de sağlık ocağında ki ebeye danışabilirsin
Seyma2255 Pinklove ilk hamileligimde 62 kilo hamile kaldım 72 ile doğuma gitmiştim toplam 11 kilo almıştım ama onda hiç dikkat etmiyordum spor da yapmıyordum sonra diyet sporlar zayıfladım şimdi çok kilo almak istemiyorum alınca moralim bozuluyor ya
Pinklove Seyma2255 Şu an fazla kilo almadınız Ama dikkat edin bundan sonra fazla kilo alma olmasın hamur işinden uzak durun
Seyma2255 Aysee1123 ay valla o kadar zor kilo verdim ki sonra hamile kaldığını öğrendim bir de kiloya çok takıntılı bir insanım kilo aldıkça moralim çok bozuluyor ya
Seyma2255 Pinklove kız dikkat ediyorum zaten spor bile yapıyorum ama alıyorum belki kan hacmi göğüs amniyon sıvısının falan etkisidir diye düşünüp kendimi avutuyorum 😂
Seyma2255 nefessmommm ben çok dikkat ediyorum yediklerime tabi arada bende abartiyorum ama genelde ölçülü ve sağlıklı yiyorum haftada 3 günde fitness’a gidiyorum ama ona rağmen sanki hızlı aldım gibi
Aysee1123 Seyma2255 Bozmayın tamamen yapı dikkat etmekten başka çareniz yok siz dikkat edinde gerisi artık ne olursa olucak zaten ☺️
Pinklove Seyma2255 her bünye farklıdır ya😂 kimisi dünyanı yer hiç kilo almaz gebelikte Kimisi su bile içse yarar😂
nefessmommm Seyma2255 bence çok sık tartıya çıkma canım çünkü benim bir kaç hafta moralim çok bozulmuştu havalar da ısınıyor ödem oluyor bazen onun da etkisi olabilir
Seyma2255 Azra00 kız niye üzülüyorsun bence senin haftana göre çok iyi son haftalar zaten kilo alımı duruyor merak etme
Seyma2255 nefessmommm bende tam aksine her sabah tartilip moralim bozuluyor ondan kahvaltı bile yapmayıp sırf meyveli yulaf yapıp yiyorum çok takintiliyim oldum olası kiloya ya bir de ikinci hamilelikte kilo kalıyor diyorlar iyice kafama takıyorum
nefessmommm Seyma2255 bebeğin sağlıklı olsun kuzum önce onu düşün kilonu arkana at zayıf olursun bu çocuk beslenmiyor mu biyümüyor derler kilo alırsın şişmişsin derler etrafı duyma ağızlarının payını veriver Ekmeği az tükettikten sonra bir şey olmaz bütün vitaminlerini al beslen önce sağlık
Seyma2255 Azra00 ilk hamilelegim de 11 kilo ile doğurdum ilk 5 kilosu doğumda. Gitmişti benim göbeğim bir anda küçücük kaldı şok olmuştum 😂