cauuv1 bence açık ve net bir şekilde annesine anlatmalı ilk bebeğin hormonların etkisi hem sonuçta kaynananda o zorluklardan geçti ondan anlayışlı davranmasını rica etsin en azından sen bu duruma alışana kadar
Zaten belli bir süre sonra sende alışırsın ve yanında emzirirsin hiç rahatsız olmadan sadece bu süreci atlatman için biraz zaman tanısınlar
Ama bu süreçte eşini de kırıp incitmemeni tavsiye ederim çok arada kalıp üzülmesin sonuçta biri anası biri karısı