Kızlar bi sorum olcak, dogumdan sonra hastanede ve evde emzirirken annem ve eşim dısında yanımda kimseyi istemiyorum kırmızı çizgim bu , ama düşünüyorum kayınvalidemler yanlıs anlar mı yada bebegi görmeye gelenler ? Eşim ben annemle konusurum sorun olmaz diyoda benim annem yanımda olcagı icin ben niye cıkıyorum dısarı gibi düşünülür mü ? Bunu nasıl atlattınız nasıl davranmalıyız ? Lütfen yardımcı olun