Herkese merhaba 🌞 biz de 19+3teyiz, yarın görüş günümüz 🥂 birkaç kez kanama yaşadım, nerdeyse başından beri istirahatle geçiriyorum, içimde sürekli bir korku var ya bi şey olduysa ya kalbi durduysa vs gibi 😢 çok şükür uzun zamandır kanama yaşamadım, sormak istediğim şey şu, su gibi akıntım oluyor, progestan fitil de kullanıyorum onunla alakalı mı bilmiyorum ama akıntı olması beni endişelendiriyor