Papatyanne33 Kızlar nasil gidiyor ben tam 19 haftalık oldum 2.gebeligim ama halen çok hissetmiyorum bazen seyirme oluyor normal mi
bebegimmm60 Papatyanne33 benim ilk gebeliğim fakat ilginç bir şekilde 16. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum çok farklı bi duyguymuş 😇
Merimii Papatyanne33 selammm🤗19+4 haftalık olduk bizde ama ben dışardan bile gördüm geçen gün 2 3 haftadır da hissediyorum benimde ikinci gebelik ama vücuttan vücuda bebeğe göre vs değişir diye düşünüyorum 😊💜
eylulmihrasmom Papatyanne33 benim de son adet tarihim 17 ocak 19+5iz şu anda ara ara hissediyorum bende 🥰
Papatyanne33 bebegimmm60 ben ilkini 17 haftalık ken hissettim bunu acaba koşuşturmacadan mi nedir halen anlamadım 1.5 yaşında oğlum var ev ve onunla ilgileniyorum belki de ondan hissedemiyorum
bebegimmm60 Papatyanne33 gün içindeki koşturmacadan anlayamıyosunuzdur bence bir sorun yoktur sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Stardust Mervebyk bu durum için doktor bi sıkıntı gördü mü? Bizde 17 haftalığız. Hep kasıklarımda sertlik hissediyorum elimi koydugumda bazı hareketleri hissediyorum vajinaya yakın yerlerde
Mervebyk Stardust hiç bisey demedi daha önceki gebeliklerimde kasiklarimdaydi ama bunun kafa kasikda ayaklar alttaydi ama iki gündür tam kasikda hissediyorum sanırım yorulmakla alakalı
Ozzo Bugün 20+1 doktor ama doktor 19+6 dedi hiç hissetmedim henüz. daha erken bi ay sonra tekmelerini hissedersin dedi doktor
eylulmihrasmom Papatyanne33 evet tahmini 24 ekim dedi bakalım kızım ne zaman gelmek isterse 😊 sağlıklı zamanda gelsin inşallah hepsi
balimiscat Bizde 19+2 ilk hamileliğim hareketlerini hissediyor muyum yoksa bana mı öyle geliyor daha anlayamadım 🥹