OgretmenEva
Ben Rize’de yaşıyordum geçtiğimiz aya kadar orda ki doktorum Kız demişti 12 haftalıkken
Geçen hafta 13+3 iken İstanbul’da bir doktora göründüm Erkek dedi. Şimdilik %50 aynı gidiyor 😁 bakalım iki üç hafta sonra kontrolüm var o zaman belli olur.