Nerm7n OMEPA VM vitamin hapını kullanıp iştahı tavan yapanlar var mı? Zira benim aklım fikrim yemekte rüyama bile giriyor😋 14+6 da 7 kg aldım 😫🥴
OgretmenEva Nerm7n ben kullanıyorum 12. Haftadan beri. Şimdi 22 deyiz iştahım açılmadı çok dikkatli ve düzenli beslenmeme rağmen 5.5 kg almışım İlacın etkisi var sanırım 🤷🏻♀️
dml33 Nerm7n bn baska bir ilac kullaniyorm ama 12 haftadan sonra mide bulantisi gectigi icin ister istemez istah aciliyo bnde yiyorm surekli meyve falan yiyorm kilo yapmasn diye ama sabaj 1 ekmek yiyorm 😄normalde hic yemezdm ekmek simdi yemezsm doymuyorm
Nerm7n OgretmenEva Kesinlikle var çünkü ben yemeği severim ama bu kadar yeme isteği de hiç olmamıştı 😂
dml33 Nerm7n bnde cok fazla olmadi ama yinede yemek yiyemiyordm kokuyodu hersey 😄12den sonra saldırdm hepsine
OgretmenEva Nerm7n ben de hiç bulantı yaşamadım çok şükür 🙏🏻 En sevdiğim öğün kahvaltı ve çok sağlam yapıyorum 😍
dml33 Nerm7n o bendede var esim diyo nasil burun var snde boyle diye 😄insnlarin evde ne pisirdigini biliyordm
dml33 Nerm7n bende cok cikiyorn tuvalate sandeleye koyup yaşamayı dusunuyorm bazen :))suyu arttirdm cunku 1 litre iciyordm 3e cikardm ondan sanirim
BurcuY Bende aynı haftalarda ve aynıyım o ilacı kullanmıyorum ama ekmek yemezsem doymuyorum 3 kilo aldım mide bulantım azalınca 14+6 yum bugün napçam bilmiyorum 😔
dml33 BurcuY tutamıyor insan midem agriyo yemezsmde :) dogurunca vercz artik ablam 25 kilo almisti 1 senede verdi hepsini bizde veririZ artik cocuk emzirdigi ve cocukla ugrasmaktan
dml33 BurcuY iciyorm cnm doktorumdq oyle dedi hemen makina aldim skiyorm iciyorm cok azalmamista benim bir kaybim vardi doktor dikkat ediyo sagolsn hemen git gorsn perinatolog dedi hayirlisi