Malesef 2-3 ve 4. ayımda yedıgımın %70i cıkıyordu.Mide bulantı ilacı alıp onu bile cıkarmıs biriyim🤭Kola yerıne kesınlıkle soda daha saglıklı.Ben de doktoruma danısıp ona göre içmiştim.Mümkün oldugunca az ve sık beslenmek gerek cok yaglı ve salçalı seylerden uzak durun.Beyaz peynırlı sandwich favorimdi denemek lazım biraz