merhaba sevgili anne ve anne adayları. hamilelik bulantısı ve yanmasını çok yoğun yaşadığım bir dönemdeyim ve henüz 8.hafta olduğu için açıkçası korkuyorum herhangi bir ilaca veya seruma başvurmak istemiyorum. genelde kola içtiğim zaman anlamsız bir şekilde yanmalarım ve bulantım hafifliyor ama bu sefer bebişe zararını düşününce yine tedirgin oluyorum. ben böyle koladan devam mı etmeliyim yoksa sağlam önerileriniz varsa açığım..😞